Monday, 24 June 2013

selendang murah!! ^_^

 
Salam sejahtera.. ;) berdirinya saya di sini.. cheh! hahahaha okeylah. entry kali nih,aku nak lelong tudung selendang. Aku jual selendang?? aik korg ingat aku ni business woman kew?? aku woman seafarer lah.. bukan bisnes woman taw... ni adala sorg kawan aku ni mintak aku tolg jualkan selendang untuk dia.. oleh krana aku tak pandai menjual,aku cakap la takpe shera,t aku tolong promosikan selendang ko kat blog aku yer.. hehehehe
dah janji dengan dia so aku tunaikan lah janji aku...


HARGA PROMOSI RM25 only.. 
(tak termasuk kos penghantaran)


ni anchor2.. seafarer la katakan..hehe

code : S 001 ♛


♛ code : S 002


code : S 003 ♛


♛ code : S 004


Kepada sesiapa yang berminat,sila  hubungi cik Shahirah 014-8468368.. ^_^ atau email di faraizat09@gmail.com.

Jangan lupa ~nama,alamat dan no fon.. :)



:: GRACIAS ::

No comments: